Friday, December 7, 2012

Attention! :)



Assalamualaikum semua dan salam sejahtera! :) 

Apa khabar korang semua? Harap semuanya sihat walafiat. Maaf sebab dah lama tak update blog. Serius sangat sibuk bulan ni. Saya tengah belajar ambik lesen kereta sekarang ni. Minggu depan ada JPJ test. Doakan saya lulus ye :)

And-and, saya ada berita baik untuk sesiapa yang menanti Bertemu Cintaku. Insya-Allah Bertemu Cintaku akan menemui kita tak lama lagi~ Sila tunggu dengan sabar ye ♥ Dan lupa nak cakap yang tajuk baru dia adalah Kafe Damia. Kenapa Kafe Damia? Haa... yang tu kena baca nanti :D

Saya lebih aktif di group dan page. Kalau nak tanya apa-apa, nak baca sneak peek pasal BC atau apa-apa je. Boleh like page saya :

https://www.facebook.com/Fallenmoon.LiyaZafrina

Ataupun boleh join group kecil saya :

https://www.facebook.com/groups/liya.zafrina/

Terima kasih :)




Photobucket

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for the comments.

Tomodachi :)

...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers