Monday, July 11, 2011

Koleksi Cerpen Liya Zafrina


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua! :D

Mula-mula sekali saya nak cakap yang saya akan menjual koleksi cerpen-cerpen saya ataupun enovel saya yang dah tamat. Kalau ada siapa-siapa yang berminat nak beli, boleh bagi nama, alamat, dengan nombor telefon dekat email saya liya.zafrina12@yahoo.com. Harga dia murah je. :) Yang cerpen tu tak semestinya kena beli semua. Boleh pilih mana yang korang suka. Contohnya kalau korang suka baca Dia Kachak, Dia Comel je, boleh order yang tu je. :) Kalau nak order semua pun boleh jugak :) Kalau enovel pulak, yang dah siap My Everything dengan Unforgettable je. Yang lain tu belum lagi jadi tak bolehlah nak order. Takde paksaan ye... Kalau nak terus baca kat sini ataupun kat p2u pun takpe :) Bagi sesetengah orang, dia suka yang cetak punya sebab senang nak baca kat mana-mana kan? So, it's up to you...

Harga untuk 1 cerpen : RM7


Contoh macam mana nak order :

Nama : Liya Zafrina
Alamat rumah : dreamiest-world.blogspot.com ( contoh je. )
Nombor telefon : 0123456789
Tempahan : Saya nak tempah Dia Kachak, Dia Comel sahaja.

Kalau dah hantar email, tolong inform kat sini ye. Senang nak check nanti. :) Thank you!

Cerpen :

1. Dia + Kereta = Cinta! *Available
2. Dia Kachak, Dia Comel! *Available
3. It's Official Perfect Proposal! ( Kena tanya partner saya dulu ) *Available
4. Cintaku di KLIA! *Available
5. Simple VS Vogue ( Kena tanya partner saya dulu )
6. Si Dia Pemilik Hatiku!
7. Oh Madi! Aku suka kau! *Available
8. Titisan Hujan Cinta!

Enovel :

1. My Everything
2. Unforgettable


Photobucket

6 comments:

  1. kalau nak semua yana?
    kira macam mana?? nanti kita email yana. :)

    ReplyDelete
  2. Hehe..fiqah! terharunya kita :D Hehe..nanti kita balas kat mail okay :D

    ReplyDelete
  3. enovelnyer harga brape ye?

    ReplyDelete
  4. hye!!! cra byrn mcm mna ye???? klu novel brpa hrganya???

    ReplyDelete

♥ Thanks for the comments.

Tomodachi :)

...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers