Page Fallenmoon/Liya Zafrina : Klik di sini
Group Atas Nama Cinta-Mu : Klik di sini

Thursday, January 3, 2013

Kafe Damia ( Order dibuka sekarang )


Assalamualaikum semua. Sekarang ni Kafe Damia dah boleh diorder secara online di laman web Jemari Seni. Kalau jadi ahli, akan dapat 20% diskaun :) Happy reading to those yang sudi membeli dan membaca Kafe Damia. Terima kasih :)

Menyukai seseorang tak bermakna kita perlu menjadikannya kekasih,
kadangkala kita hanya perlu menjadi kawan 

Liya melangkah ke tempat baharu dengan 1001 rasa yang berbaur dalam diri. Harapnya, agar semuanya berjalan lancar.
Namun, apa yang terjadi tak seindah yang diharap. Belum apa-apa, ada sepuluh peraturan yang perlu dipatuhi! Dia pening kepala.

Zafran pula rimas dengan sikap kecoh Liya yang mengganggu rutin hidupnya. Entah datang dari mana keberaniannya untuk mengusik perempuan.
Dan, dia suka melihat wajah itu memerah.

Aku, Zafran Adha suka kat Liyana Damia, Minah Kecoh tu??? Huh… mustahil!

Masa berlalu, mereka bertemu kembali. Liya sudah punya kafe idamannya sendiri, Kafe Damia. Zafran pula sudah pasti dengan apa yang dimahukannya.
Baru sahaja Zafran ingin menyusun kata, sudah ada yang meluah rasa. Liya pula keliru, antara cinta pertama atau kasih di depan mata, yang mana satu pilihannya?

Jodoh itu rahsia Allah, siapa tahu apa akan terjadi, kan?



MOON LEEYA ZAFRINA menulis kisah Liya dan Zaf bertemu cinta di Kafe Damia dengan bahasa yang ringkas dan santai. Cerita ini sesuai buat pembaca berjiwa muda yang suka akan cerita yang manis tanpa konflik di depan mata.



Photobucket

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for the comments.

Tomodachi :)

...