Sunday, April 1, 2012

Bertemu Cintaku dan Cintaku di KLIA!




Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua! :)

Saya ada berita penting nak bagitahu dekat semua readers blog saya :) Alhamdulillah, semalam saya dah hantar manuskrip Bertemu Cintaku! dekat sebuah publisher. Publisher yang mana, biarlah menjadi rahsia dulu. Kalau dah sure, saya akan inform korang semua. Insya-Allah. Doakan ye supaya BC diterima! Dan saya dah mula rindukan Zaf dengan Liya. HAHAHA! Terima kasih pada yang telah menyokong BC selama ni. Sejak dari versi lama sampailah ditukar ke versi baru sebab manuskrip versi lama dah hilang. Thank you so much! All praises to HIM, The Almighty! Memandangkan BC dah takkan di post selagi tak dapat keputusan apa-apa. Kita moving on dengan the next manuscript, Cintaku di KLIA! :) Mula-mula ni cerpen saya je tapi bila ramai request nak jadikan cerpen ni jadi novel, saya buat keputusan nak panjangkan jalan cerita dia. Maybe tak sama sangat macam cerpen tu sebab nak panjangkan jalan cerita kan? Sokong jugak CKDK ni ye! Sama macam korang sokong BC! :) Kali ni kita baca kisah Natassha dan Irfan pulak ye tapi jangan lupakan Zafran dengan Liya :P Hehehehe! Thanks for your support! Muah muah!





Photobucket

3 comments:

  1. tahniah Moon...moga2 dua2 pun jadi buku :)

    ReplyDelete
  2. huyyooo. tahniah!!!alar, nak zaf ngan liya cecepat...=.='...hope diterima, boleh tatap cerita diorang siang malam.^^

    ReplyDelete

♥ Thanks for the comments.

Tomodachi :)

...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers