Friday, May 20, 2011

I'll miss you :)


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua! :) Mula-mula sekali saya nak mintak maaf sesangat sebab dah lama tak update blog ni. Saya agak sibuk sejak kebelakangan ni. Hari Isnin ni, saya dah tak boleh menulis langsung sebab saya dah nak pergi belajar balik. :( Entah bilalah boleh update blog ni. Saya mintak maaf sesangat ye!

Apa-apapun terima kasih sebab singgah baca enovel dan e-cerpen saya yang tak seberapa ni. :) Happy tengok stats. Happy tengok komen korang. Terima kasih ye. :) Kepada followers, thank you sebab follow blog ni. To silent readers, saya menghargai anda jugak :) Thank you so much! Kepada yang like setiap entry yang ada dalam blog ni pun, terima kasih ye :) Dan tak lupa jugak pada kawan-kawan yang add saya dekat facebook dan jugak pada yang like page saya, terima kasih :D

Doakan saya ye supaya saya dapat memahami segala yang diajar oleh cikgu-cikgu dekat sana nanti :D Doakan segalanya okey ye :D Hehehe... Jaga diri semua! ♥ Love you all!

Much love, Moon...


Photobucket

2 comments:

  1. kak moon !!! gud luck yer !! senang2 dtg lar KB..huhuhu

    ReplyDelete
  2. jaga diri bebaik di sana... sob22... kami tggu anda ye?

    ReplyDelete

♥ Thanks for the comments.

Tomodachi :)

...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers