Page Fallenmoon/Liya Zafrina : Klik di sini
Group Atas Nama Cinta-Mu : Klik di sini

Sunday, August 8, 2010

Bertemu Cintaku Introduction

Seperti yang Moon cakap, watak utk Bertemu Cintaku terlampau imaginatif.Semua ni sebab Twilight.Haha...
Tapi apa2 pun kalau nak abaikan watak-watak ni dan anda semua nak imaginekan org lain, dipersilakanlah ya.Moon dah minat dkt Twilight sbb tu ambil diorang semua ni jd watak2 BC.Jangan marah ya. :)

Akira Bita ~ Imaginatif sangat2 kan? Haha

Liyana Damia

Zafran Adha

Sarah Aqilah

Zeti Maisarah

Nahiyatul Syahirah

Taufiq Hanif

Nur Fatinah

Haikal Amri


Asyraf Amir

Photobucket

8 comments:

  1. dh cakap lorh! ni mesti stok hensem/cantik nk mati! hahahaha!

    ske!!!

    ReplyDelete
  2. hehhehe...
    ok la wtk ni...
    sy pun mnat twilight...
    trutmananya edward....

    ReplyDelete
  3. Kira ~ Haha.. Malu saya

    Epy ~ Hehe..sama lah kita.Moon pun suka Edward. Suka jugak masa dia berlakon dlm Harry Potter :)

    ReplyDelete
  4. haha..lwk gila.skali ada geng twilight la plak.ok gak ada demi lovato..hehe

    ReplyDelete
  5. Hahaa..dah tak tahu nak imagine sape.kebetulan masa tu mmg minat twilight.terus ambik :D

    ReplyDelete
  6. pehh!! watak2 dia xbole tahan!!
    hi5!! lia pon follow twilight ;P
    hee~ tp kan, 'nur fatinah' tu sapa eh? maksud lia, as artist

    ReplyDelete
  7. nur fatinah tu yg jadi vampire mata merah dlm twilight. yg comel2 tu. sy pun tak ingat nama dia..hehehe

    ReplyDelete

♥ Thanks for the comments.

Tomodachi :)

...