Monday, June 14, 2010

Sunshine Award From Pitak



"The Sunshine Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blogging world."

Award ni Pitak-chan yang kasi..thanks Pitak. :D

First-first sekali terharu sangat bila baca apa yang Pitak tulis pasal aku..thanks sekali lagi.By the way, Zero kirim salam sayang ;)

.Fallenmoon - ini budak SPM. haha :D she wrote sumtin nice. fantasies and i love fantasies. haha :D sebab ia buat aku teringat pada Zero Kiryuu yang kacak. aummm~ rasa nak makan dia [sila rujuk My Immortal] haha :D best weh!

Dan sunshine award ini perlu disebarkan kepada 12 orang yang lain..let see siapa yang bertuah tu ya! :D

1.Pitak : Hehe..saja tag lagi sekali :) Pitak seorang penulis novel yang sangat sangat terkenal.Tgk follower dia! beratus-ratus :D Cerpen2 dgn enovel semuanya best-best..serius aku suka giler baca..minat anime sama macam aku..best cakap pasal anime dengan Pitak.She knows everything about Bleach :) Jangan lupa baca citer2 kat blog Pitak.Best!

2.Haruno Hana : Hana bdk form 4 yang sangat berbakat dalam bidang penulisan.Enovel dia semuanya best.Paling suka dengan Lovin' You.Lagi satu sbb ada Hero Jae Joong.( minat giler dia ). Kawan baik Moon di blog.Nanti korang semua bacalah citer dia.Confirm tersengih sebab romantik woo..tak tipu! Bacalah..hehe

3.Akira Bita : Kira bdk SPM sama macam aku.She's nice and sweet :).Citer2 dia best..Korang kena pergi baca tau.Dia friendly sangat2..and dia suka anime jugak! Fruit Basket..kat blog dia penuh dgn gmbr anime ni :)

4.Ira : Ira ni kakak aku! Dia lah tempat utk mengadu dan tempat utk berbincang.Dia sweet sgt..Kami kenal kat myspace.Ira, I love you, sis :)

5.Kumako : Budak PMR..citer dia pun best.Aku suka baca cerpen dgn citer dia..trylah tengok blog dia.comel..Good luck utk PMR!

6.CikBuwlan : Aku suka sangat baca citer2 dia..suka kat Zak. Dia cute! :) Dia nak PMR thn ni.Good luck!

7.Thir : Dia junior kat sekolah lama aku.Dia selalu beri komen yg mmbuatkan aku tersenyum..hehe..Dia pun tulis novel jugak.

8.Epy Elina : Epy selalu beri komen utk citer2 aku.Dia sweet sgt..dan aku selalu jugak tersenyum bila baca komen2 dia..hehe

9.Eija Thanks sebab follow blog Moon :)

10.Snow Queen : Haha..tahu yang Snow baru jawab tag ni.tp kalau tak nak jawab pun takper :) Oh-oh! Citer Snow best! Korang jangan lupa baca..paling suka dengan mak aih..semualah! :D

11.Ilya : Suka dengan semua citer Ilya especially Coke n Sundae..tergelak sorang diri masa baca..hahaa

12.Semua followers dan yang berkunjung ke blog Moon :)


1 comment:

  1. moon-san, arigatou :)
    nnti hana wat n3 pasal award ni ;)

    ReplyDelete

♥ Thanks for the comments.

Tomodachi :)

...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers